Είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας , με κατεύθυνση Ψυχολογίας, της Φιλοσοφικής σχολής Αθηνών. Έχει πραγματοποιήσει τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Leiden της Ολλανδίας, στον τομέα της Κλινικής Ψυχολογίας Παιδιού και Εφήβου- με ειδίκευση στη Βραχεία Θεραπεία Εστιασμένη στις Λύσεις και στη Συμπεριφορική-Γνωσιακή Θεραπεία-, όπου εκπόνησε διπλωματική-ερευνητική εργασία στο άγχος επίδοσης που βιώνουν τα «χαρισματικά παιδιά», στην προσέγγιση του διαφορετικού τρόπου σκέψης τους και στην εύρεση του καταλληλότερου τρόπου αξιολόγησης τους. Είναι επίσης τελειόφοιτη του προγράμματος τετραετούς φοίτησης, «Ειδίκευση στη Συστημική Ψυχοθεραπεία» (ατομική/ ομαδική θεραπεία σε ενήλικες/παιδιά, θεραπεία οικογένειας/ ζεύγους), στο Ινστιτούτο Εκπαίδευσης & Έρευνας στη Συστημική Ψυχοθεραπεία, «Λόγω ψυχής», στα πλαίσια του οποίου έχει παρουσιάσει ερευνητική εργασία στο ευρωπαϊκό συνέδριο της Ελληνικής Ευρωπαϊκής Εταιρίας Οικογενειακής Θεραπείας με θέμα τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ένα σύγχρονο ζευγάρι με την απόκτηση παιδιού. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα επιμορφωτικών σεμιναρίων και συνεδρίων Σχολικής Ψυχολογίας, Εναλλακτικών/Διαφοροποιημένων μεθόδων διδασκαλίας, Αξιολόγησης και Παρέμβασης στις Μαθησιακές Δυσκολίες και Ειδικής Αγωγής.
Εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα τα τελευταία 6 χρόνια για την μαθησιακή και ψυχοσυναισθηματική υποστήριξη παιδιών και εφήβων με μαθησιακές/ συναισθηματικές δυσκολίες ή/και προβλήματα συμπεριφοράς -σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο- με στόχο την προαγωγή της ψυχικής τους υγείας, την συναισθηματική, μαθησιακή, κοινωνική και γνωστική τους ανάπτυξη. Έχει εργαστεί επίσης σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία ως παράλληλη στήριξη σε μαθητές με μαθησιακές και συμπεριφορικές/συναισθηματικές δυσκολίες.