Σπούδασε Φιλολογία στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, έχοντας από τα πρώτα χρόνια σπουδών επιδείξει ιδιαίτερο ακαδημαϊκό ενδιαφέρον σχετικά με τις συμπεριληπτικές μεθόδους διδασκαλίας και τις μαθησιακές δυσκολίες. Συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στην Παιδαγωγική Ψυχολογία και Εκπαιδευτική Πράξη στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, με έμφαση στους τρόπους βελτίωσης του/της εκπαιδευτικού, την ανίχνευση των μαθησιακών δυσκολιών και τις μεθόδους μείωσης των στερεοτύπων στην εκπαίδευση. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα επιμορφωτικών σεμιναρίων και συνεδρίων Σχολικής Ψυχολογίας, Διδακτικής Μεθοδολογίας των Φιλολογικών μαθημάτων και Ειδικής Αγωγής.
Εργάστηκε επί πενταετία με αλλόγλωσσο και δίγλωσσο πληθυσμό σε συνθήκες κοινωνικής περιθωριοποίησης, για την εκπαιδευτική και ηθική υποστήριξη των τελευταίων. Παράλληλα, για δέκα συναπτά έτη εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα, για την μαθησιακή υποστήριξη παιδιών και εφήβων σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο, με στόχο την αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών, την ενίσχυση του ρόλου του/της μαθητή/τριας και την οργάνωση και υλοποίηση ψυχοπαιδαγωγικών προγραμμάτων, για κοινωνική και συναισθηματική ενδυνάμωση. Μιλάει αγγλικά και γαλλικά.