Ονομαζομαι Ειρήνη Λαμπίρη και ασκώ το επάγγελμα της Λογοπεδικού από το 2001 (τετραετείς μεταπτυχιακές σπουδές στη Λογοθεραπεία, Πανεπιστήμιο City, Λονδίνο, με υποτροφία του Ιδρύματος Μπάκαλα). Η δουλειά μου και η εμπειρία μου (τμήμα Σχιστιών και Γναθοπροσωπικών Ανωμαλιών Νοσοκομείου Παίδων ‘Αγία Σοφία’, εξειδικευμένο κέντρο για τον αυτισμό και τις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές «Tο Περιβολάκι», Θεραπευτική και Διαγνωστική Μονάδα για το παιδί ‘ Σπύρος Δοξιάδης’) μου προσφέρει την ευκαιρία και την ευχαρίστηση να βοηθάω πολλά παιδιά να εξελίξουν το λόγο τους και να μαθαίνουν να επικοινωνούν απολαμβάνοντας την αλληλεπίδραση με τους άλλους. Ταυτόχρονα, με την ιδιότητα της ψυχολόγου (Τμήμα Ψυχολογίας Φιλοσοφική Σχολή, Πανεπιστήμιο Αθηνών) μου δίνεται η δυνατότητα να προσεγγίζω το κάθε παιδί εξατομικευμένα δίνοντας έμφαση σε όλες τις πλευρές της ανάπτυξής .
- Μέλος του Royal College of Speech & Language Therapists (RCSLT) στο Ηνωμένο Βασίλειο
- Τακτικό Μέλος του Δ.Σ. του Πανελλήνιου Συλλόγου Λογοπεδικών (για οχτώ χρόνια).
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- Πτυχίο Ψυχολογίας -Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών ( βαθμός αποφοίτησης Λιαν Καλώς).
- Σε εξέλιξη Διδακτορικές σπουδές στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
- Degree of Master of Science in Speech and Language Therapy – City University of London.
- Postgraduate Diploma in Speech and Language Therapy -City University of London (3ετές πρόγραμμα σπουδών).
- Πτυχίο Φιλοσοφικής Παιδαγωγικής Ψυχολογίας με ειδίκευση στην Ψυχολογία -Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (βαθμός αποφοίτησης: ΛΙΑΝ ΚΑΛΩΣ)
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Ενδεικτικά αναφέρονται:
Πρόγραμμα ΜΑΚΑΤΟΝ (2006).
«It takes two to talk – Program for Parents of Children with Language Delays», του καναδικού οργανισμού The Hanen Centre, Λονδίνο (2009)
Πρόγραμμα επικοινωνίας PECS (2011)
Αυτισμός: Βασικές Αρχές Δομημένης Εκπαίδευσης (TEACH ) (2006) .
Αξιολόγηση και θεραπεία της λεκτικής δυσπραξίας: Πρόγραμμα του Ιδρύματος NUFFIELD (2007).
Πρόγραμμα Michael Palin για παιδιά σχολικής και προσχολικής ηλικίας με τραυλισμό (2007)
Βασική εκπαίδευση στο ρόλο του επόπτη Λογοθεραπευτών (Δεκέμβριος 2012)
Εκπαίδευση στη χορήγηση του Bayley- III, διαγνωστικό εργαλειο που μας επιτρέπει να εξετάζουμε όλες τις πτυχές ανάπτυξης του παιδιού ( 2017)
Εκπαίδευση στη χορήγηση του διαγνωστικού εργαλείου ADOS -2 , το οποίο επιτρέπει να προσδιορίσουμε αν ένα παιδί εμπίπτει στο φάσμα του αυτισμού και το επίπεδο της λειτουργικότητάς του (2018).
Συνέδρια – Έρευνα
Μέλος, από το 2003, της Επιτροπής Έρευνας του Πανελλήνιου Συλλόγου Λογοπεδικών – Ενεργός συμμετοχή κατά τη σχεδίαση και υλοποίηση του διαγνωστικού εργαλείου «metaPHONE Test» για παιδιά προσχολικής ηλικίας και παιδιά της α΄ Δημοτικού.
Εισηγητρια στην επιστημονική ημερίδα :
Γλωσσικες διαταραχες : «αξιολογηση- διαγνωση – Επιπτώσεις στη σχολική επίδοση» (06/02/2016).
Εισηγήτρια στο 13ο Συνέδριο Λογοπεδικων /Λογοθεραπευτών με θέμα « Ο Ρόλος της Σχέσης Μητέρας – Παιδιού στον Αυτισμό» (Μαιος 2016)